آسناآسنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
دینادینا، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آسنا و دینا

مجموعه 20 جلدی سلام پیش دبستانی ها برای سنین 4 تا 7 سال

1391/8/15 17:20
نویسنده : آسنا و دینا
292 بازدید
اشتراک گذاری

مجموعۀ سلام پیش دبستانی ها ، مجموعه ای کامل و علمی است که برای کودکان 4 تا 7 سال تهیه شده است.  در این مجموعه اکثر مطالب مورد نیاز کودکان پیش دبستانی آماده شده است. مفاهیم ریاضی و علوم و مهارت های نوشتن مطابق پیش نیازهای کلاس اول دبستان در این مجموعه دیده می شود.

 

 

 

ویژگی های این مجموعه چیست؟

تمامی مفاهیم پیش نیاز کلاس اول در تمرین های کتاب آورده شده است.

مجموعه 5 جلدی ریاضی شامل کلیۀ مفاهیم ساده و ضروری کلاس اول می باشد. در این سری از کتاب ها شیوه های آموزش دقیق برای والدین هم ارائه شده است.

مجموعۀ علوم ، شامل سرفصل های کتاب کلاس اول دبستان است که در سطحی ساده تر و با تمرین هایی ساده برای پیش دبستانی ها آماده شده است.

در سری کتاب های آمادگی برای نوشتن، بازی با نقطه ها و بازی های مارپیچ، توانایی کودکان در تقویت عضلات کوچک دست و روش های درست نویسی و زیبا نویسی آورده شده است این تمرین ها توانایی کودک را در نوشتن حروف الفبای فارسی به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

سایر کتاب های بازی های شنیداری و دیداری جهت تقویت و اصلاح حافظۀ شنیداری و دیداری کودکان و تقویت گفتار در کودکان آماده شده است. کودکانی که در بدو ورود به دبستان دچار اختلالات یادگیری هستند با انجام تمرین های این کتاب به خوبی از مهارت لازم بهره مند می شوند.

کتاب های آموزش زبان از این مجموعه به همراه سی دی آموزشی در یادگیری و نوشتن زبان انگلیسی تاکید دارد.

کتابهای آموزش رایانه و امنیت در اینترنت از این مجموعه به زودی عرضه می شوند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)