آسناآسنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
دینادینا، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آسنا و دینا

خاطرات چوپان چاق

1391/8/27 17:10
نویسنده : آسنا و دینا
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

نام کتاب: خاطرات چوپان چاق

نویسنده: مهدی رجبی

تصویرگر: علیرضا گلدوزیان

ناشر: شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

بچه ها این کتاب ٤٤ صفحه دارد با کلی عکسها و تصاویر بامزه و یک داستان خوب و آموزنده که من خلاصه ای از داستان کتاب را براتون در ادامه مطلب می آورم...

من یک چوپانم قیافه ای تپل و با مزه ای دارم. من حدود 22 بره و 33 بز دارم ، به اضافه یک سگ ،آره ما 57 نفر هستیم. من یک سگ دارم به اسم "ماست" ماست سگ با وفایی است،من یک بز دارم که به رنگ پرتغالی است ،او خیلی پیر است . برای همین اسم او را "پیرتغالی"گذاشتم. می خواهم یک خاطره خوب برای شما بگویم. یک شب که ما در غار بودیم، من برای غار یک در چوبی درست کردم، صدای زوزه ی فیل گرگ ها به گوش می رسید. ماست خیلی می ترسید، پیرتغالی و بقیه بع بع می کردند، ناگهان ماست جلوی در رفت و شروع کرد به زوزه کشیدن، زوزه ی او خیلی عجیب بود،یک دفعه همه گرگها رفتند، واقعا شب محشری بود، ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)