آسناآسنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
دینادینا، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آسنا و دینا

طراحی با اثر انگشت

1391/8/18 19:14
نویسنده : آسنا و دینا
1,948 بازدید
اشتراک گذاری

می خواهم یک کتاب خوب توی این زمینه براتون معرفی کنم که خودم هم خیلی از این کتاب استفاده کردم و می تونه ساعتها اوقات فراغت شما بچه های خوب رو پر کنه. این کتاب دوجلدی بوده و تا الان هم پنج میلیون جلد از اون تو سرتاسر دنیا منتشر شده. 

نام کتاب :طرا حی با اثر انگشت

(کتاب برگزیده جهانی آموزش)

طراح و مولف : ادوارد  امبرلی

ترجمه : شهرزاد همامی

ناشر : انتشارات فخراکیا

چاپ چهارم 1389

یادمون باشه که  ما می تونیم  هزاران طرح را با اثرات  انگشتمان  طراحی  کنیم . سعی کنید طرحهای  دیگری  خارج از این  کتاب خلق کنید .... چند نمونه از کارهای خودم رو هم براتون آپلود کردم...

 

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ویونا
3 خرداد 93 20:25
کتاب 1و از کجا خریدی؟؟؟؟؟ میشه بگی؟؟؟؟؟[از میدون انقلاب- فروشگاه کتاب کودک]
آسنا و دینا
پاسخ
از میدان انقلاب فروشگاه کتاب کودک...